Monday, August 29, 2011

ZAKAT FIRTAH

" INILAH NILAI HARGA BERAS FITRAH YANG WAJIB ATAS DIRI SAYA PADA TAHUN INI KERANA ALLAH TAALA "

alhamdulillah....
lepas duk kena leter ngan mak aku,lambat bayar zakat...
aku selamat menunaikn zakat aku...
bukan saja nk bayar lambat,duk tggu abg sulung aku...
lmbt sgt...
puas ajak...

hui,lain plak rs nye ...
aku nih pn semua ank rs lainkn....
hahahahaha....

tp serius beb,selesai jer aku byr zakat,rs bhgia sgt...
rs lainlh...
rs lain lg,hahahahaha.....


tp serius,first time byr sndri...
selagi x byr tue,rs x best...
bila dh byr,lega....=)

smpi jer msjd aku bg slm,duk sila...
salam,lafaz zakat...
aku byr...
senyum jer imam tue...

hbs jer,aku pn bgnlh...
blh plak imam tue tnya,bl nk ada tanggungan pnye...
snym imam tue...=)

hai,imam nih mcm tau2 jer aku dh nk dirikan masjid..
xpelh,ada rzki thn dpn jmpa ramadhan lg...
lafaz zakat fitrah aku berubah skitlh...
tmbh "dan tanggungan saya"...
hahahahahahahaha......

PEACE NO WAR....=)

No comments:

Post a Comment