Monday, August 29, 2011

MAJLIS TITIPAN UKHWAH ..... x sangka dpt duit raya jgk...=p


hehehehe....

majlis titipan ukhwah ini dianjurkan oleh panitia pendidikan islam j.qaf sek aku....
nama sekolah terpaksa di rahsiakan atas dasar2 keselamatan...hahaha
majlis ini dianjurkan sempena untuk menyampaikan sedikit derma untuk anak-anak yatim dn anak-anak yg kurang bernasib baik...
sumbangan yg diberikan adalah hasil kutipan derma sepanjang bulan ramadhan...setiap hr dn setiap ms...
hasil kutipan derma dr murid-murid setiap hari,selepas majlis tadarus al-quran setiap hari selepas rehat...
derma para penjaga dan waris murid2 yg disampaikan melalui anak-anak mereka dan serat siaran edaran sekolah...
guru-guru,staf2,sumbangan ngo,orang perseorangan,organisasi dan macam2 sumber lg...
semuanya berlangsung sepanjang bulan ramadhan...
alangkah mulia nya warga pendidik kat sekolah aku nih...
berusaha dgn gigih memastikan anak2 murid yg kurang bernasib baik dpt merayakn aidilfitri dgn sempurna dan seadanya...
semoga Allah memberkati usaha murni ini.....insyaAllah
huhuhuhuhu......
taceng.....

sampailh hr penutup,hr terakhir sebelum cuti...
majlis khas menyampaikn wang derma kpda yg berhak...
ada jgk mjlis penyampaian duit ry untuk dsemua anak-anak murid...
walaupun nilainya x seberapa,yg pntg usaha kearahnya...
semoga diberkati....

serius,sedih bai ms salam ngan bdk2...
selamat hr ry cikgu....
ry dtng rmh ea...=)
rs best sgt....mcm anak-anak sendri...
mcm dh ada anak....=p

hai comel2 ha.......
yg drjh 6 x slm dh lh....
x salam pn....
aku x brpa sgt...
bkn diskriminasi....
ntah,aku rs dieorg dh bsr...
dh mumayyiz,aku pn sgn...
lgpn dieorg x brpa respek aku...sbb aku x ajar dieorg kot...
hahahahaha.......

hbs slm ngan bdk2,slm ngan cikgu2....
rupanyacikgu pn dpt duit ry...
GPK 1 bg....=p

dpt RM1.00
blh lh drpd xde....
syukur...=)

wahahahaha......mmg bestlh rs......
lain sgt.....btl2 lain perasaan waktu tue....=)

PEACE NO WAR.....(",)


No comments:

Post a Comment