Sunday, March 28, 2010

BoMB JanGKa!!!!!!


HAHAHAHAHA!!!!!!
APA YG KORG PAHAM TENTANG BOM JANGKA....
HIHIHIHIHI......=P

aku rasa bom jangka nie bom yang x tau bila nk meletup
die xde yg tukang letupkan (ayat tunggang-langgang..=p)
tp die blh meletup klau ada bnda yg blh bwt die meletuppp....

apa kaitan bom jangka dengan post kali nie???

aku nk kongsi tentang istilah bom jangka dlm kamus hdp aku skrng...
hehehehehe.....
sj nk kongsi..

bom jangka....

org yg x prnh mrh...
tp still blh mrhkn..btl x??
tp kalu die dh mula mrh....msti ms die mrh kaw2 lana..
giler pyne mrh..
thp gaban...
(aku takut org mcm nie kalu die ngamuk sbb mrh...huhuhuhu)

bom jangka.......

org yg tetiba dtng dlm hdp korg...
wat kacau bilau...
bikin pns....
dpn baik..
blkg taik....
ada die sume2 huru-hara...

bom jangka......

member korg rileks jer dpn korg....
tp hakikat blkng die cirit korg..
cukup sy**lhkn...
mmg true taik.....

bom jangka......

member korg jugak....
slma nie die x brpa meletup dlm study..
korg nmpk duk ilek jerkn...
lepak jer korg tgk...
skali tgk bl ada penilai ke...
org dtng tgk ke...
nk kena check apa2 ke....
kerje tip-top...
kerje marvelous.....
terbaik!!!!!
cemerlang!!!!
nie kategori apa???taik ke bunga mawar??
busuk ke wangi.....
bg aku ikut situasi kot...
hahahahaha...

bom jangka...

apa mksd bom jangka dlm hidup korg????
hehehehe...
sj nk kongsi......

No comments:

Post a Comment