Sunday, March 21, 2010

KAWAN AKU RASA DIRI DIA TAK BERGUNAGUNA!!!!!

ada kawan aku cakap die rasa diri dia x berguna...
sebab apa????
sebab die x boleh nkbg apa2 sumbangan pada org yg ada sekeliling die...
mungkin die cuma berasa macam tue kot.....
dia tnya aku...kenapa manusia jd x berguna???

aku pun reflect blk kat diri aku
apa sumbangan aku pd keluarga aku?
apa sumbangan aku pada adik beradik aku?
apa sumbangan aku pd kwn2 rapat aku?
apa sumbangan aku pada pihak sekolah?
perlu ke aku puji org lain dan ckp pasal kelemahan diri dpn org lain?
redha x bwt apa2 sbb aku mmg x mmpu bg sumbangan?
x pyh sbk nk bg sumbangan, x pyh wat rjn, wat pndi sbb klau x bermakna, jd bhn kutukan jer, btl ke?

aku pn x tau apa jawapan die....
korg ada apa2 nsht x?
nsht pdaku agar aku pn blh nsihatln kwn aku yg tnya kat aku tue...

hmm........

2 comments:

  1. banyaknye typing error... :P.. beselah... baru ber"blogging" ha3 ( gelak jahat)

    ReplyDelete
  2. hehehehehe......

    semangat sgt kot....
    =p

    ReplyDelete