Wednesday, April 13, 2011

hahahaha....
msti korg pelikkn...blh plak aku on9 time2 hr biasa...dl duk kata on9 hjng mggu jer...bkn sj2,tp ada keje..nk kena isi borang SISTEM PEMANTAUAN PENGGUNAAN ICT SEKOLAH (SPPICTS)...x sempat nk bwt kat sekolah..PKG dh call dh tnya..bl nk isi...padahal aku try isi,tp link down...cikgu tue pesan bwt bodoh jer...so,apa lg...hihihihi....(tangguh keje lg...nnti bisng keje belambak)....masalahnya,klau aku bwt2 rajin keje bertambah2 plak...

cerita pasal lempang-melempang nih...aku x sk...aku x sk usik budak...adik perempuan yg amik pnddkn khas kat mktb selalu pesan,angah jgn usik bahagian kepala...islam x sk...islam larang cara didik mcm tue..hmmmmmmm

aku x lempang kuat2 pn...lempang mnja jer...tp ,mcm mn ea nk ajar bebudak nih...aku wat x tau jer sudahnya...tp rasa bersalah plak...ealh,bkn org len...bgsa aku gak...org islam...anak melayu....aku msti tegur...aku msti didik...aku syang anak2 murid aku...

ya Allah,berikanlh aku ilham...ilham untuk aku hadapi anak2 didik aku yg datang sekolah x nk bljr nih..dtng sek semata2 nk jmpa kwn2...nk men2 jer...jenis yg x bwk buku langsung g sek...sesungguhnya hamba mu ini sangat daif lg lemah...hanya padamu aku berharap....ilhamknlh aku pendekatan terbaik utk anak2 didik aku ini....

No comments:

Post a Comment