Saturday, April 23, 2011

A.D.A.K.A.H.?.?.?

adakah???
adakah sesuatu akan berlaku???
adakah sesuatu akan berlaku dalam bank???
adakah sesuatu akan berlaku dalam bank simpanan aku???

jika benar-benar berlaku sesuatu....
aku tetap x akan lupa....
aku ada hutang ngan orang sekeliling aku...
apapn,hutang kena langsai dulu....
huhuhuhuhu....

apa pn terjadi,hutang mesti aku langsaikn dulu....

semoga mimpi jd realiti...kepada yang beri aku hutang,hnya tuhan yang mampu balas budi baik korg...
korang sanggup bagi hutang walaupn aku x blh langsaikn hutang aku pd korg dlm masa korg yg nk...
korg sanggup bg aku hutang ms aku ssh...
insyaAllah,aku x kn lupa budi baik korg.....
semoga tuhan buka pntu rezeki korg seluas-luasnya....
korg pn baik sgt2 sbb x pnrh pn kutip hutang kat aku...
at least aku x rasa segan sgt...
segan weh ada hutang ngan org,smpi ms org tue nk kutip hutang kita xde duit nk byr hutang...
susahnya hidup berhutang...

hutang itu menyempitkan pintu rezeki
memberi hutang hukumnya sunat
membuat hutang hukumnya harus
tapi....
bayar hutang hukumnya WAJIB

hablulminannas....hubungan sesama manusia
hanya bila manusia itu redha dgn kita,br kita selamat....

semoga A.D.A.K.A.H . untuk hari esok akan jadi realiti........................

PEACE NO WAR.....=)

No comments:

Post a Comment