Sunday, February 27, 2011

sucinya hati kamu.......

susah nak gambarkn betapa mulia hati kau.....
nasihat kau tetap dlm ingatan...
di saat kata-kata kau yang sangat mendamaikn...
benar-benar mendamaikn.....
antara kita xkn ada apa2...
itu jnji aku pada kau...
aku akan letakkan kau ditempat yg sepatutnya....
seperti yang kau harapkn....
dan tempat kau itu semangnya sudah berpenunggu....
cuma aku tidak relakn seikhlas hati aku....
kata2 boleh mendustakan perbuatan....
tp kata hati sukar utk didustakan..
berdosanya aku tidak percaya takdir tuhan....
kenapa hati kau bkn milik aku....
mungkin ini aturan tuhan....
aku bukan jodohmu...
kita sekadar teman...
selamanya teman..................
selamanya teman.........................................................

aduhai penunggu.........
maaflh khilaf aku...
aku x pndi bermadah..
cuma nk mengurangkan resah...
hatiku tetap gundah....
seakan-akan hilang arah...
maafkn diriku....
membodohkan diri umpama batu...
bodohnya diriku menafikan dirimu wahai penunggu....
hinanya diri ku menzalimi dirimu...
sedangkan dirimu x bersalah padaku...

cinta mu suci....
wahai penunggu.....
maafkn aku........
maafkn aku wahai penunggu.....

No comments:

Post a Comment