Saturday, February 12, 2011

GURU PERMULAAN......=)

selamat datang ke alam pendidikan...
alam baru,dunia pekerjaan...
dunia dimana aku akan lalui sehinggalh sampai satu masa aku disuruh untuk berhenti
pencen hakiki....=p

wah,cabaran sebagai guru permulaan...
semua warga sekolah nk tgk apa hebat nya produk br KPM nih
anak sulung KPM nih....
blh pki x??
blh gn x??
power x??

kawan2 aku semua dh mula mengorak langkah...
tp aku rileks jer....
xde bnda nk tertindih kat bahu aku lg....bahu aku msh kosong...
blm terbeban pn lg...

apa pn tahniah kepada rakan2 aku yg diberi kepercayaan untuk menggalas kerja2 sebagi guru yg sepatutnya seseorang guru itu tanggung....=)
mungkin blm smpi ms aku lg kot...
aku mmg lepak jer kat sek br aku....
tp mgkn x lama....
atau mmg xkn diberi apa2 kot...
sbb cikgu2 lama ckp kat aku sek bg rht dl...amik angin dl katanya...honeymoon puas2
thn depan siaplh aku kena kerjakan....
bunyi menggerunkn...
tp aku sbr....
sbb semua tue pengalaman...
yg x terjual dikedai kopi...
x dijual dalam mc'd...=p

apa pn,geng aku semua
pismp anak sulung KPM yg mula bertaburan diseluruh pelusuk Malaysia....
selamat berkhidmat....
jaga nama baik PISMP yg kita sanjungi nih...

*pesanan ini adalh utk diri sendiri....muhasabah diri....diri yg br melangkah ke alam br yg penuh dengan dugaan yg blm tentu....semoga aku trs mepertingkatkn dan perbaiki kelemahan diri aku nih......


ikhlas dr :
BOGEN

No comments:

Post a Comment