Wednesday, June 8, 2011

dh nk habis cuti sekolah.....=)


hmm....nk habis dh cuti sekolah...
hr nie hari rabu,esok khamis,lusa jumaat..
pastu sabtu,ahad....
isnin dh sekolah balik.......

td g sek jap
(nk amik paper exam...aku belum tanda satu paper pn lg...gila x gila aku nih....alah,paper KH,PSV ngan PJK...x thrill lngsng....=p )
pergh,beRsepah cikgu2 kat sek...
aku tnya,bwt apa kat sek...
x g cuti ke....
cikgu cuti g mn....

jawapan.......oleh cikgu2 tue....

keje banyk weh...
cuti mcm x cuti jer...
nek cuti nih nk kn hntr markah...
report kad nk kn siap...
analisa mrkh...
anak-anak bising cuti x g mn...
suami akak pelik keje akak x siap2...
(dan bermacam-macam lg)

aku yg cikgu kat sek yg sama...
cuti sebenar2 cuti...
hahahaha....
paper pn br nk tnda...
hahahaha.....
(padahal keje bnyk gila...saja nk sedapkn hati,jiwa dn perasaan)
hahaha....
aku jer ke cikgu sek aku bekerja yg cuti sebenar2 cuti...
kuikuikuikui....

tp aku cakap betul...
berjaga2lh apis oi....
nek cuti ko sibuk ngan PPGB plak...
nek cuti ada kursus kat seremban...
KSSR pentaksiran PJ ngan PK dh nk kena on...
tunggu................................

apa pn smga keje aku settle cpt...

PEACE NO WAR....=)

No comments:

Post a Comment